" A r b o z o r g   d i e   w e r k t ! "
 

Zoeken

    

Uw reactie's

Via "klacht of compliment" op onze site of via de site van "Zorgkaart Nederland" ontvangen wij uw reactie's en waarderingen over onze dienstverlening.

Het is belangrijk voor ons om deze reactie's en waarderingen te ontvangen. Wij hopen uiteraard dat de gemaakte keuzes in onze dienstverlening positief gewaardeerd worden. Maar ook punten van kritiek zijn welkom, zodat wij onze doelstellingen en manier van werken - als dat nodig blijkt - kunnen bijstellen.

Wij willen niet geheimzinnig doen over waarderingen en daarom dat wij ze ook willen delen met andere bezoekers. Reactie's mogen echter niet herleidbaar zijn naar personen, om welke reden we niet alle reactie's kunnen plaatsen. Wij houden ons aan het beroepsgeheim en de regel- en wetgeving omtrent persoonsgegevens!

Onderstaand treft u een overzicht van reactie's die wij zowel via Zorgkaart Nederland als onze eigen site hebben ontvangen.

Uw reactie

cijfer* jaar

voel me gehoord en begrepen terwijl ik zelf nog helemaal niet in de gaten heb/had hoe het met mezelf gaat en wat ik ermee moet heb ik hier goeie handvaten gekregen waar ik lamgzaam iets aan begin te krijgen. {eerst zelf accepteren duurde even!}

 9.0 2014

Groot compliment voor de wijze waarop ik op mijn gemak werd gesteld, en had het gevoel ook echt begrepen te worden.
Klein minpuntje was dat er niets te drinken werd aangeboden :)

9.0 2014
     
Terzake kundig. 8.5 2014
Kundige bedrijfsarts. Luistert en geeft blijk van kennis van zaken. Adviseert duidelijk en bondig omtrent mogelijkheden voor opbouw werk. 9.7 2014
Heb vandaag een gesprek gehad met de heer M. Senden. Hij heeft me heel goed geholpen en was ook een heel fijn gesprek met hem. 8.5 2014
Prettige vriendelijke arts, die op een rustige manier je door de verschillende onderzoeken helpt. 8.3 2014
Bedrijfsarts Senden luistert goed naar de klachten, en kan daarom ook goed advies geven hoe je verder moet in het ziektetraject. Voelde me zeer op mijn gemak, dat ik zeer zeker ook nodig had. Zeer positieve ervaring. 8.7 2014
Ik vind hij doet ze werk wel goed maar is slecht voorbereid omdat verschillende organisaties niet met elkaar samenwerken. 6.8 2014
Ben voor jaarlijks keuring vervuilde grond voor 2de keer. En ook goede tips voor houding op kantoor en auto rijden gekregen.goede tip aangepaste stoel auto. Ook over keuring ben ik tevreden. 8.5 2014
Hij is erg goed in zijn vak en weet waar hij het over heeft. 9.0 2014
Snel geholpen, goede interactie, alles was prima. 8.2 2014
Altijd netjes ontvangen word goed geluisterd en krijg goede informatie en tips 8.5 2014
1e keer bij bedrijfsarts Dhr. Senden. Neemt tijd luisterd geeft advies. Is duidelijk en heeft kennis van zaken. Je bent geen nummer maar mens. Eindelijk geen gepush en wordt je serieus genomen. Dank! 9.8 2014
Ik heb al meerdere gesprekken gehad met deze bedrijfsarts, heb een goed gevoel bij hem, geeft goede feedback over mijn gezondheid problemen! Zijn adviezen zijn welkom en ik kan er iets mee, kortom ik kan een goed gesprek voeren met deze bedrijfsarts en heb een goed gevoel bij iedere beoordeling dat hij kundig is en neemt de patiënt serieus wat een goed gevoel geeft! 8.7 2014
Correcte, duidelijke manier van werken. Geef ruim informatie op alle vragen. 8.5 2014
Luisterd goed naar mijn klachten en behandelt ze goed voor mijn eigen gezondheid.. 8.5 2014
Ik heb met deze arts prima kunnen spreken over mijn problemen en ben ook uitstekend verder geholpen naar vervolg stappen in mijn herstel 7.8 2014

Na ziekmelding onder begeleiding van deze arboarts , wil ik even melden dat het prettige gesprekken zijn , fijn in de omgang , het gevoel dat er ook echt geluisterd word , goede handvaten/tips om al met bepaalde dingen om te gaan tot psychologische hulp beschikbaar is. Hoewel het langzaam iets beter gaat is het fijn te weten dat met begeleiding van deze arboarts erbij alles wel weer goed gaat komen. Alvast bedankt !!!!

9.0 2013
Ik wil je bedanken voor de goede begeleiding. Het was voor mij heel prettig om een kritisch luisterend oor te hebben, neutraal, eerlijk en direct. Dat had ik nodig. Ik ben uit een behoorlijk dal geklommen en ben zelfs in staat geweest om een andere baan te vinden. Dat zegt veel! 9.0 2013
     

* Cijfer is naar analogie van Zorgkaart Nederland opgebouwd uit waardering voor:
   Accomodatie, Afspraken, Behandeling, Informatie, Luisteren en Medewerkers

Secretariaat